Where Reality Meets Rhapsody

Does Dwight have a wave nouveau?  I mean for real.  Sheree is forever talking about the who’s who of Atlanta.  We heard you the first season, damn.  “Her imagination is not connecting”!  Dwight is hilarious. 

Lisa, you’re “allowing” your husband to take charge?  Allowing?  With that attitude we’ll be seeing her 3rd husband by season 3!  Ed is trying to tell her what’s right and she’s too busy wantin’ to floss!  Bitch, you can’t afford to floss.  Move into a smaller house that Ed already owns and call it a fucking day.  Tryna go broke to keep up appearances.  Dumb ass.

NeNe sat her family down and told them about Allen, her biological father.  Gregg does not seem pleased.  He is such a good man.  “My job is to protect you.  I don’t take my job lightly”.  What is not to love about that man?  We don’t totally feel NeNe because we both know who our fathers are, but we can empathize with her wanting to know her dad.  On the other hand, Gregg is right, too!  That is his wife.  He’s been there for her when this jive muthafucka Allen knew good and hell well he was her father but didn’t step up to the plate until now!  Fuck that – he doesn’t wanna see her shed tears, yet again, behind this situation.

Over at NeNe’s, she’s filling Lisa in on the Gregg/Allen issue.  Lisa actually gave her good advice.  Don’t go sneaking behind that man’s back because of that greazzzzy ass Allen. 

Kandi and AJ with all those damn kids look like they’re at the last supper.  Kandi’s mama wasn’t slick.  She laid off AJ because that wasn’t working!  She put in enough work at deterring Kandi that she knew eventually Kandi would see the light…which she did.

Does anyone else realize that Kizzie has a drinking problem?  I’m not judging her…just sayin.  How does she figure that she no longer needs sexy clothing because she’s “engaged”?  Girl please!  That man doesn’t want you walkin around lookin like an old maid.  if that were the case, he’d be faithful to his wife!  That broads shoes are killin’ em though!  What Kim fails to understand is that NeNe doesn’t give a fuck about that damn song.  It’s the way she went behind her back about it.  Guess that would be hard to see if you’re hella narcissistic!

OMG Dwight has two thrones in his home LOL!  Aight, Kim’s giving her version of the fight to Kandi while NeNe is giving Dwight her version.  Needless to say, we believe NeNe all day EVERYday!  Kim is a muthafuckin liar!  She knows good and hell well that if NeNe had choked her without being touched first, she would’ve filed charges!  NeNe ain’t in jail cuz she didn’t do shit wrong.  I wish that bitch would put hands on me!  I’d choke her ass too!

She by Dwight Sheree is preparing for the fashion show.  If this nigga ain’t clean, I don’t know who is!  Dwight is doing IT!  Here comes Sheree looking like a hostess at PF Changs.  This fool is tryna pull a make up artist off of a model to do her…WAIT, NOW SHE WANTS TO LEAVE TO GET HER HAIR DONE???  What the fuck is wrong with Sheree?  Seriously, she is not playing with a full deck.  Why wouldn’t you get your fucking hair done before three hours BEFORE your “baby”?  She’s a joke.  Bravo TV, please fire this broad!

Over at Kim’s whore house, NeNe is once again tryna be the bigger person with this crazy bitch…to no avail.  Kim LOOKS like she’s lying.  NeNe might be a lot of things, but she didn’t put her hands on Kizzie out the clear blue sky.  Is your wig squeezin’ your brain too tight HEFFA?  Did NeNe just levitate out her seat?  She’s out!  Bitch please LOL!  How can ya’ll not love her?

Kandi is so bootsy.  Who the hell still uses chair covers in the 21st century?

Thank you, Dwight.  Hook up Sheree’s mane and call it a night.  Lisa looks good in that dress, but her accessories look like snakes around her neck.  NeNe never half steps.  Kandi’s BAMA and has some nerve talkin’ about good thang NeNe don’t get paid to think.  Kim is steadily sayin something about NeNe and her negative energy yet she won’t get her name out her mouth!  Make up your mind.  Kandi is about as fake as they come.  She has no history with Kim.  Why is she so tight with her?  What’s in it for her ass?  She is not hardly as innocent as all of her newfound bandwagon jumpers think she is!

Here’s what I want to know about She by Sheree.  How did her line shown at the W in Atlanta look better thn the bullshit she showed at damn New York Fashion Week?  Just sayin…

And now for the so called updates:

Sheree is now working on a line of exercise videos LOL!  Really?!  Really Sheree?  Not a single update bout She by Sheree being carried in department stores, boutiques or online.  Is her website even up yet?  Weak.

Lisa nd Ed are co-authoring a parenting book?  SMH.  Listen, nobody wants to buy a book allegedly written by a former NFL player and his wife unless you’re going to tell groupies how to get pregnant by a ball player.  Just keepin’ it real.  Oh yeah, Lisa’s still not pregnant because she’s going through the change.

Kuntry Kandi – we know her story

Kizzie – we know her story, too…OH, she and Big Papa are no longer together.

DAMNIT, tivo didn’t record NeNe’s update.  What did it say ya’ll?

Another season has come to an end.  I know, I know, but we’ll always have the reunions shows AND Orange County starting soon.  Tell us your thoughts on Season 2.

…Vine…in a minute

Advertisements

Comments on: "Real Housewives of Atlanta: S2 Finale" (1)

  1. im looking forward to the reunion. the finale was ok, dwight did the damn thing on sherees fashion show. i cant believe she showed at nyc fashion week.

    this episode totally turned me off from lisa. she was really ignorant when they were talking about thw whole house thing.

    im excited to get caught back up with housewives of OC! if rhatl comes back i could do without everyone but nene and kim (for the drama).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: